Elektronikus ügyintézés bevezetése a Mosonszentmiklósi
Széchenyi István Általános Iskola és AMI-ban
2019/2020-es tanév
Iskolánk 2019. novemberétől bizonyos ügytípusokra bevezeti az elektronikus ügyintézés lehetőségét a gondviselők számára.
Ezek közül a leggyakoribb ügytípusok a következők:
- Tanulói mulasztás igazolása
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
Az elektronikus ügyintézés elindítását és nyomon követését ezzel a leírással segítjük.
- lépés: Az elektronikus ügy elindítása a KRÉTA napló felületéről:
Lépjen be a KRÉTA napló felületére https://klik030655002.e-kreta.hu címen.
Belépés után a menüben látja az e-Ügyintézés menüpontot.
Ezt kiválasztva a felület átirányításra kerül az e-ügyintézés felületére és a bejelentkeztetés is automatikusan megtörténik.
Megjegyzés: Erre a felületre be lehet jelentkezni a Kréta felületétől függetlenül is a https://eugyintezes.e-kreta.hu címen a KRÉTÁ-ban használt gondviselői felhasználói névvel és jelszóval. Amennyiben nincs gondviselői felhasználó neve és jelszava, indítsa el a létrehozást!